سرنوشت بمب نقل وانتقالات تعیین شد؛ نه به استقلال!

به گزارش جام پارسی، یاسین سلمانی یکی از بازیکنان آزاد حاضر در بازار نقل وانتقالات تابستانه است که با وجود آنکه به زودی فصل نو لیگ برتر فوتبال ایران شروع گردد، اما هنوز تیم نو خود را انتخاب نکرده و گفته می گردد هم علت عدم انتخاب تیم نو سلمانی، تمایل او به لژیونر شدن است. در روز های گذشته باشگاه هایی مانند استقلال تهران، پرسپولیس تهران و البته تراکتور تبریز در پی جذب سلمانی بودند و در این زمینه گفته می شد که استقلالی ها بیشترین شانس را در زمینه جذب سلمانی دارند.

سرنوشت بمب نقل وانتقالات تعیین شد؛ نه به استقلال!

جواد نکونام بار ها نسبت به جذب یاسین سلمانی در مصاحبه های خود اشاره داشت و در نقطه مقابل گفته می شد که یحیی گل محمدی تمایلی به جذب سلمانی ندارد و همین مسئله باعث شد تا استقلالی ها به جدی ترین مشتری کاپیتان تیم امید ایران در بازار نقل وانتقالات تابستانه تبدیل شوند. در روز های گذشته در چند نوبت مدیران باشگاه استقلال با مدیربرنامه های یاسین سلمانی مذاکرات خود را پیش بردند، اما با این حال مذاکرات صورت گرفته، نتیجه مثبتی نداشت و طرفین به توافق نرسیدند.

سلمانی در پی لژیونر شدن

استقلالی ها امیدوار بودند باتوجه به تغییر و تحولات مدیریتی صورت گرفته بتوانند در زمینه جذب یاسین سلمانی پیروز شوند، اما به نظر می رسد که با وجود مذاکرات صورت گرفته، سلمانی تمایلی به حضور در استقلال ندارد. در روز های گذشته مدیران باشگاه استقلال پیروز به جذب بازیکنان جوانی مانند محمدرضا خالدآبادی و آریا برزگر شدند و در پی آن بودند تا بتوانند انتقال یاسین سلمانی را هم به جمع شاگردان جواد نکونام نهایی نمایند، اما به نظر می رسد که با وجود مذاکرات صورت گرفته، آبی ها شانسی برای جذب سلمانی ندارند.

یاسین سلمانی روز گذشته در مصاحبه ای تلویزیونی نسبت به ادامه حضورش در فوتبال ایران واکنش نشان داد و در این باره گفت: یک چیز طبیعی است که هر شخصی نگران ادامه مسیر فوتبالی و آینده اش باشد. جو تیم ما (تیم امید) جوری است که بچه ها کنار هم شادمان هستند و به چیز دیگر فکر نمی نمایند. با این حال 100 درصد، بازیکنان در خصوص آینده شان با هم صحبت می نمایند. من تصمیمم این است که خارج از ایران فوتبالم را ادامه دهم. پیشنهاد جدی هست، ولی بگذارید نهایی گردد.

کاپیتان تیم امید در راه روسیه؟

هافبک 21 ساله فوتبال ایران در شرایطی در پی لژیونر شدن است که گفته می گردد که جدی ترین پیشنهاد مطرح شده برای او، حضور در فوتبال روسیه است. البته که هنوز مذاکرات صورت گرفته میان سلمانی و باشگاه روسی به نتیجه مثبت نرسیده و همین مسئله باعث شده تا آینده کاری یاسین سلمانی در هاله ای از ابهام قرار گیرد. البته که در روز های گذشته انتقال محمد محبی به فوتبال روسیه نهایی شد و در صورت حضور سلمانی در فوتبال روسیه، بعد از نزدیک به یک دهه مجدداً دو فوتبالیست ایرانی به صورت همزمان در لیگ روسیه کار خود را پیش می برند.

سلمانی در کنار پیشنهادی که برای حضور در فوتبال روسیه دریافت نموده، در حال مذاکره با یک باشگاه قطری هم بوده و گفته می گردد که احتمال حضور او در لیگ های حاشیه خلیج فارس وجود دارد. با توجه به صحبت های صورت گرفته از سوی کاپیتان تیم امید، به نظر می رسد که او قطعاً فصل آینده در لیگ برتر فوتبال ایران نخواهد بود و احتمالاً در لیگ برتر روسیه و یا لیگ ستارگان قطر کار خود را پیش خواهد برد و نام او به لیست لژیونر های فوتبال ایران اضافه می گردد.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1402 بروزرسانی: 11 مرداد 1402 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1935

به "سرنوشت بمب نقل وانتقالات تعیین شد؛ نه به استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت بمب نقل وانتقالات تعیین شد؛ نه به استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید