5 کافه محبوب کیش برای صبحانه

به گزارش جام پارسی، کافه های کیش اغلب فضایی شیک و مدرن دارند و عموما از 10 صبح تا 12 شب باز هستند. این کافه ها هر سه وعده غذایی را در فهرست خود داشته و امکان سفارش انواع قهوه و دسر را فراهم می نمایند. کافه طهرون و اسپرسو لب از جمله کافه های مدرن کیش هستند که در آن ها می توان صبحانه های خاص تری را سفارش داد. در عین حال امیر شکلات، کافه کاکتوس و کافه دامون نیز انتخاب بسیاری از افراد بوده و امکان تجربه صبحانه ای فوق العاده را ممکن می سازند.

5 کافه محبوب کیش برای صبحانه

کافه طهرون در دل کیش

کافه طهرون، جنب کیبل اسکی در کیش واقع شده است و با تایم کاری شنبه تا آدینه از 9 صبح تا 1 نصف شب جزو پرطرفدارترین کافه های کیش به شمار میرود. این کافه منظره زیبا و فضای باز داشته و در آن قلیان و سیگار آزاد است. از جمله آیتم های صبحانه در این کافه می توان به ساندویچ نیمرو با بیکن، کروسان تخم مرغ و اسفناج، کروسان پنیر و سبزیجات، سینی نیمرو و پنکیک ای ام پی ام اشاره نمود.

اسپرسو لب، تجربه قهوه ای فراموش نشدنی

این کافه با دو شعبه در کیش فعالیت می نماید که شعبه اول در محله دانشگاه و شعبه دوم در نوار ساحلی جزیره واقع شده است. این کافه به قهوه های خوش طعم و خاص خود مشهور است و استعمال دخانیات در آن ممکن نیست. ساعت کاری کافه اسپرسو لب از 10 صبح تا 12 شب بوده و امکان استفاده از پارکینگ و اینترنت آن وجود دارد. از جمله صبحانه هایی که در این کافه می توانید سفارش دهید می توان به کراسان بیکن نیمرو، کراسان گردو، خیار، گوجه و پنیر، کراسان ریحان، گردو، گوجه و پنیر یا انواع سیمیت و چاپاتا اشاره نمود.

کافه کاکتوس، برای همه

کافه کاکتوس یکی از شیک ترین کافه های کیش به شمار میرود. این کافه فضایی مجزا برای افرادی که می خواهند از دخانیات استفاده نمایند در نظر گرفته است. منوی این کافه انواع نوشیدنی های سرد و گرم را داشته و در آن انواع بستنی، کیک، فینگر فود و دسر ارائه می گردد. این کافه در بلوار دانشجو و پشت هتل ارم واقع شده است.

امیر شکلات در سراسر ایران

این کافه که به تازگی افتتاح شده است با محدوده قیمتی نه مقرون به صرفه و نه گران برای تمام افراد انتخابی مناسب بوده و در آن استعمال دخانیات مجاز نیست. امیرشکلات کیش در شهرک صدف واقع شده است و در آن انواع نوشیدنی، کیک و دسر ارائه می گردد. برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام می توانید به امیرشکلات سر بزنید.

کافه دامون با محیط محبت آمیز

این کافه در شهرک دامون واقع شده است و همراه با پارکینگ و اینترنت رایگان خدمات خود را ارائه می دهد. کافه دامون برای افرادی که جلسات کاری یا محبت آمیز دارند انتخاب مناسبی بوده و در آن صبحانه، سرویس قلیان و انواع غذاهای ایرانی سرو می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 3 دی 1402 بروزرسانی: 3 دی 1402 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1963

به "5 کافه محبوب کیش برای صبحانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 کافه محبوب کیش برای صبحانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید