واکنش تند دستیار نکونام به مصاحبه مربی لیگ رجحان

به گزارش جام پارسی، شب گذشته سعید دقیقی مهمان برنامه فوتبال برتر بود که صحبت هایی را درخصوص مدعیان قهرمانی و همچنین نحوه صدور رضایت نامه سینا سعیدی فر به زبان آورد که به مذاق کادرفنی استقلال خوش نیامده است.

واکنش تند دستیار نکونام به مصاحبه مربی لیگ رجحان

سرمربی تیم شمس آذر قزوین که مهمان برنامه فوتبال برتر بود، خاطرنشان کرد که سپاهان و پرسپولیس مدعی قهرمانی هستند و با نهایت احترام به تمام طرفداران استقلال، علی رغم اینکه آبی ها تا به امروز امتیازات خوبی را کسب کرده اند اما فوتبال با کیفیتی از این تیم ندیده است.

در همین خصوص، محمد نوازی مربی استقلال در واکنش به اظهارات دقیقی به خبرنگار ورزش سه می گوید: رفتار او به عنوان یک مربی لیگ فزونی، واقعا غیرحرفه ای بود. اصلا به سعید دقیقی یا هر مربی دیگری چه ارتباطی دارد که درباره کیفیت فنی استقلال حرف بزند. شما بیل زن هستید، باغچه خودتان را بیل بزنید و به دیگران کاری نداشته باشید. البته سعید جان امیدوارم جایزه خوش خدمتی را حتما بگیری! ما هم در استقلال نیازی به توضیح درباره کیفیت مان نداریم. کسی که باید، دیده و به شما ارتباطی ندارد کیفیت ما خوب بوده یا بد.

مربی استقلال اضافه می کند: یک زمانی استقلال اینقدر ابهت داشت که هرکس جرئت نمی کرد درباره اش حرف بزند ولی متاسفانه الان شرایط طوری شده هر کسی با هر کارنامه و سابقه ای درباره اش حرف می زند. امیدواریم دوباره باشگاه استقلال به دورانی برگردد که هرکسی به خودش اجازه اظهارنظر درباره آن را ندهد. حرف هایی که به شما دیکته کرده بودند را خوب تکرار کردی.

نوازی همچنین درباره ناراحتی طرفداران از اظهارات دقیقی توضیح می دهد: او به تمام ارکان استقلال توهین کرد.از نظر ما ایرادی ندارد کسی نظرشخصی اش را بگوید ولی دقیقی مربی یک تیم دیگر است و متاسفانه حرف ها را برای خودشیرینی پیش آدم های دیگری زده که واقعا خجالت آور است. دقیقی به بازیکنان، کادر فنی، طرفداران و مجموعه استقلال توهین کرد. البته امیدوار بودیم باشگاه واکنش نشان دهد ولی چون چیزی نگفتند باز ما مجبور شدیم حرف بزنیم. احیانا شما در همان باشگاهی کار نمی کنید که فسخ سینا سعیدی فر را بدون اجازه سرمربی به شما دادند؟ نکند به خاطر همان اتفاق این حرف ها را زدی؟

ملی پوش سابق استقلال در پایان گفت: حرف جواد نکونام در کنفرانس دو روز قبل تعیین بود. ما اینجا هستیم تا از حق استقلال و طرفدارانش دفاع کنیم. اگر یک نفر این اظهارنظر را درباره پرسپولیس می کرد شما می دیدید چه واکنش هایی نشان می دادند و چطور تا الان آویزان شده بود ولی خب استقلال حامی ندارد. ایرادی هم ندارد. ما اینجا برای حق استقلال می جنگیم و حرف مان را می زنیم. شما ببینید تیم های دیگر چطور از داوری امتیاز گرفتند و کیفیت فنی شان هزار برابر استقلال بود! در پایان ما هم ضمن احترام به سعید دقیقی اعلام می کنیم شما هیچی نیستی که بخواهی درباره باشگاه بزرگ استقلال حرف بزنی. برخلاف او به باشگاه شمس آذر احترام می گذاریم چون اخلاق مداریم.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 7 شهریور 1402 بروزرسانی: 7 شهریور 1402 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1945

به "واکنش تند دستیار نکونام به مصاحبه مربی لیگ رجحان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند دستیار نکونام به مصاحبه مربی لیگ رجحان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید