فاضلاب یک رستوران به ایستگاه قیطریه نفوذ کرد ، تا دو هفته دیگر مسئله حل خواهد شد

به گزارش جام پارسی، مدیر فنی خط یک در رابطه با نفوذ فاضلاب به ایستگاه قیطریه گفت: فاضلاب در دیواره غربی ایستگاه و مسیر عبور مسافر نفوذ نموده است. شرکت بهره برداری این ایستگاه را ایمن نموده است اما لازم بود که این مشکل به طور کامل برطرف گردد.

فاضلاب یک رستوران به ایستگاه قیطریه نفوذ کرد ، تا دو هفته دیگر مسئله حل خواهد شد

حسن محجوبی مدیرفنی خط 2،1 و 4 در مصاحبه با خبرنگاران در رابطه با ورود فاضلاب به ایستگاه مترو قیطریه گفت: یک مغازه همجوار با این ایستگاه پس از تغییر کاربری به محل فعالیت یک رستوران تبدیل و فاضلاب این رستوران به علت مسائل دچار نشتی شد.

او اضافه نمود: در جلسه مدیریت بحران مقرر شد که اداره آب و فاضلاب با یاری شهرداری در اسرع وقت مسئله را حل و فصل نمایند. چاه فاضلاب از سوی رستوران ایجاد شده بود و مسائلی داشت، در حال حاضر ایجاد چاه جذبی به عنوان راه حل موقت مدنظر قرار گرفته است. اداره آب و فاضلاب نیز قول مساعد داده است که چند روز در هفته، خودروی تخلیه چاه را به رستوران برای تخلیه فاضلاب ارسال کند.

محجوبی در رابطه با نحوه ورود فاضلاب به ایستگاه قیطریه شرح داد: فاضلاب در دیواره غربی ایستگاه و مسیر عبور مسافر نفوذ نموده است. این ایستگاه از سوی شرکت بهره برداری مترو ایمن سازی شد اما لازم بود که این مشکل به طور کامل برطرف گردد. در حال حاضر تنها بوی نامطبوع فاضلاب در ایستگاه مشکل زا است و با تمهیداتی که اندیشیده شده است، این مشکل هم برطرف خواهد شد.

مدیرفنی خط یک با تأکید بر این موضوع که قرار است چاه جداگانه ای برای فاضلاب سنگین این رستوران ایجاد گردد، گفت: ایستگاه قیطریه در سال 90 ساخته شده بود و این مشکل در ماه های اخیر و پس از تغییر کاربری مغازه همجوار ایجاد شد. این مشکل مورد مشابهی در ایستگاه های دیگر نداشته است اما مورد عجیبی نیست و کوشش خواهیم کرد تا دو هفته آینده این مسئله را حل کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1934

به "فاضلاب یک رستوران به ایستگاه قیطریه نفوذ کرد ، تا دو هفته دیگر مسئله حل خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاضلاب یک رستوران به ایستگاه قیطریه نفوذ کرد ، تا دو هفته دیگر مسئله حل خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید