عطایی: در دریافت بد عمل کردیم، اسلوونی مستحق پیروزی بود

به گزارش جام پارسی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مقابل اسلوونی آن طور که دل مان می خواست نتوانستیم شرایط را مدیریت کنیم و طبیعی بود که شکست بخوریم.

عطایی: در دریافت بد عمل کردیم، اسلوونی مستحق پیروزی بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بهروز عطایی بعد از شکست تیم ملی والیبال ایران برابر اسلوونی اظهار کرد: پیش بینی یک بازی سخت را داشتیم و فکر می کنم که اسلوونی خیلی عالی بازی کرد و جزو تیم های خوب مسابقات است. ایران امروز بد بازی را آغاز کرد، اما به مسابقه برگشتیم. به رغم این که می توانستیم در مقطعی بازی را به نفع خودمان کنترل کنیم، دچار اشتباه شدیم.

وی در ادامه تاکید نمود: در دو دست اول در بخش دریافت بد عمل کردیم و نتوانستیم حدود هشت توپ برگشتی را تبدیل به امتیاز کنیم. به هر حال هر چقدر خطا افزایش پیدا کند، طبیعتاً شانس برد نیز کم می گردد. امروز پر خطا بودیم و نتوانستیم در مقاطعی که از حریف پیش بودیم، بازی را به نفع خودمان جلو ببریم. تیم اسلوونی خیلی خوب بازی کرد و مستحق این پیروزی بود. آن ها کم اشتباه تر بودند و بازی قابل قبولی را ارائه دادند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره عملکرد بازیکنان جوان در هفته اول لیگ ملت ها توضیح داد: فکر می کنم در مجموع بازیکنان جوان ایران عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. پوریا حسین خانزاده در هفته اول رفته رفته بهتر شد، اما امروز مخصوصا در دریافت عملکرد خیلی خوبی نداشت و طبیعی است که این تجربه کم در شرایط سخت کار دست او داد.

عطایی در انتها اضافه کرد: علی حاجی پور نیز هر زمان که در زمین نهاده شد، عملکرد درخشانی داشت و محمد، ولی زاده هم بسیار خوب بود. با این وجود فکر می کنم که امروز منسجم بازی نکردیم و نتوانستیم آنطور که دلمان می خواست شرایط را مدیریت کنیم. بازی ضعیف تری داشتیم و طبیعی بود که شکست بخوریم.

هفته دوم لیگ ملت ها در گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از 30 خرداد تا 4 تیر پیگیری خواهد شد که مردان والیبال ایران در روتردام با تیم های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبرو خواهند شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1916

به "عطایی: در دریافت بد عمل کردیم، اسلوونی مستحق پیروزی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: در دریافت بد عمل کردیم، اسلوونی مستحق پیروزی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید